Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 16:10, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
dlaczego nie wolno rozkręcic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
largo
Klubowicz
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 16:17, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
Madd napisał: | dlaczego nie wolno rozkręcic? |
wiec cie zaskocze , bo mnie tez zaskoczyli i to w profesjonalnym serwisie . wiec fele w ktorych sa odkrecane ranty a nie tylko atrapa nakretek ktore po odkreceniu nic nie wnosza , sa przykrecone pod naciskiem prasy ktore ma ustalony nacisk by wszystko bylo rowne , oraz kazda sruba jest wkrecana na specjalny zel . wooow zaskoczylo mnie to strasznie , i kazdy kto odkreca ranty do polerki i skreci je recznie nie bedzie juz to do ustawienia wywazenia i traci wytrzymalosc , to uslyszalem w serwisie . dla tego tak ostroznie podchodze to warsztatow i serwisow z oponami bo chcialem robic polerke ale malo ktory serwis posiada ta prase i ten zakichany zel czy uszczelke w plynie nie wiem jak to sie nazywa. mam znajomego ktory pracowal kiedys w niemczech w serwisie i potwierdzil mi to wszystko .!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 16:35, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
No prosze, to bardzo ciekawe co piszesz. Ciekaw jestem ile osób wie o czymś takim, jeśli jest to prawdziwe.
Dzięki za opowiedź, chociaż w sumie chętnie usłysze pare wypowiedzi na ten temat Zapraszam do dyskusji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JGA
|
Wysłany: Śro 1:57, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
Więc ja to myślę że chyba można było by to rozkręcić To co mówisz Largo trzyma się kupy:) Ale płyn można kupić w pierwszym lepszym sklepie rowerowym, podejrzewam że jest to taka substancja która zapobiega odkręcaniu się śrub. ( Rocktail - czy coś takiego ). A co do prasy, to myślę że klucz dynamometryczny załatwił by sprawę. Pewnie chodzi o to żeby dokręcić śruby z ta samą siłą. Ale jak się ma felgi np. za 4500 zł to lepiej się 100 razy zastanowić zanim się coś rozkręci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Śro 1:58, 09 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
largo
Klubowicz
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 13:36, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
Przemek wlasnie o to mi chodzi , szczerze pytalem w kilku miejscach i powiem tak , tanie miejsca w podworkach z wymiana opon kazdy mowil nie ma problemu . a profesjonalne miejsca autoryzowane odrazu powiedzialy ze sie tego nie podejmuja bo nie maja odpowiednich nazedzi , wiec cos w tym musi byc :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tolek
Klubowicz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z narnii
|
Wysłany: Nie 15:20, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
Po prostu klej do gwintów, używany w każdym zawieszeniu rowerowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michalczi
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Flensburg/Jelenia Góra/Kostrzyca
|
Wysłany: Nie 15:40, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
a ja powiem tak masz leb i ch*j to kombinuj:) mnie by napewno korccilo zeby to zrobic:P oznaczyl bym dokladnie laczenie w kilku miejscach zeby przykrecic spowrotem tam gdzie bylo potem na krzyz przykrecal sruby na nie wielki moment i potem powtorzyl calosc na odpowiednim momencie:) a do co do plynu to ostatnio skrecalem sobie laczenie przegubu wewnetrznego z zabierakiem bo jak dojechalem do garazu i wlazlem do kanalu to z 10 srub zostaly mi dwie odkrecone dalem tyle tego plynu ze nie ma mozliwosci zeby sie odkrecily hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JGA
|
Wysłany: Nie 16:07, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
Michalczi napisał: | a ja powiem tak masz leb i ch*j to kombinuj:) |
Dokładnie Polak potrafi, poprawić nawet niemiecką technologię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michalczi
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Flensburg/Jelenia Góra/Kostrzyca
|
Wysłany: Nie 16:25, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
i to jest fakt... mam kontakt z niemcami i powiem tak oni sie nie bawia.. idzie do sklepu kupi toster... toster odmowi posluszenstwa i leci do smiecy z smieszna usterka:P a polak potrafi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JGA
|
Wysłany: Nie 16:28, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
Tylko czego to jest objaw, naszej myśli technicznej, czy ich zamożności ?
Tak na IQ to powinniśmy być bogatsi, bo naprawiamy a nie wydajemy kasy na nowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Nie 16:30, 13 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tolek
Klubowicz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z narnii
|
Wysłany: Nie 22:05, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
No, oni są bogatsi i wyrzucają, a my może i biedniejsi, ale za to madrzejsi ; ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oofol
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Munster/Karkonosze
|
Wysłany: Nie 23:09, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
Largo - to jest klej do gwintów - 80% śrub w Audi i nie tylko jest na to skręcone;-)
Co do dokręcania śrub to nie jest to najłatwiejsze ale... Tak jak Michaliczi napisał - da się to zrobić tylko trzeba znać moment dokręcania;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JGA
|
Wysłany: Wto 20:04, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
Pozwole sobie wtrącić mały post
Wiosenne efekty odświeżania polerki
Pasta + tarcza bawełniana na wiertarce
Efekt nawet niezły, tylko na zdjęciach tego dobrze nie widać. Zobaczymy jak na aucie będzie wyglądać ( W124 )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Wto 20:05, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oofol
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Munster/Karkonosze
|
Wysłany: Wto 20:52, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
Nie chcesz się ich pozbyć?? Jakie mają rozmiarki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek
Klubowicz
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 22:32, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
Przemek gdzie kupiłeś tarcze bawełnianą ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|