Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Moje zdanie na temat instalacji gazowych: |
NIE - Gaz to zło |
|
47% |
[ 17 ] |
TAK - Uważam, że gaz to dobry pomysł |
|
38% |
[ 14 ] |
Jest mi to obojętne |
|
13% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 36 |
|
Autor |
Wiadomość |
rychu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J.G./Dolnośląskie
|
Wysłany: Pią 13:05, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
Wieczor napisał: | Kazde auto trzeba eksplorowac a z tym ze wiecej trzeba wlozyc w robote silnika z lpg to chyba jak ktos na prawde na auto wyebane i w ogole nie dba  |
dokładnie tak, ktoś kiedyś puścił mit że silnik się szybciej kończy na gazia tylko , że już dawno nie ma wtedy reszty auta, albo jest to juz najtańsza część wymienna z racji jego wieku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Pietras1990
Klubowicz
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 13:48, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
wole sluchac klekota niz po odpaleniu krecic auto i czekac az kontrolka przeskoczy na podtlenek a i jeszcze jedno... lepiej brzmi V8 niz diesel, do póki nie dodasz ze jest w gazie. Ale to juz nie w tym rzecz, do niektorych aut nie przystoi zakladac czegos takiego i juz ! a Ty wieczor pomysl czy gdybys mial golfa mk III np 1.8 a wygladal by tak jak teraz Twoj wyglada to gazowal bys go???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J.G./Dolnośląskie
|
Wysłany: Pią 14:19, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
nie kolego to Ty powinienes po odpaleniu czekać conajmniej minutę aż turbina dostanie odpowiednie smarowanie, a ja sobie spokojnie już jadę i po paru minutach gaz przełącza się sam :p
[quote="Pietras1990"] a i jeszcze jedno... lepiej brzmi V8 niz diesel, do póki nie dodasz ze jest w gazie.[quote]
przecież tu nie ma różnicy w dźwięku,
no a co przystoi to chyba też indywidualna sprawa, bo ty byś moze nie wsiadł do cayenne z LPG, a kto inny do hiszpańskij podróbki niemieskiego auta z klekoczącym silnikiem, ale mogę się mylić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Pią 14:49, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wieczor
Klubowicz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:11, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
Pietras1990 napisał: | a Ty wieczor pomysl czy gdybys mial golfa mk III np 1.8 a wygladal by tak jak teraz Twoj wyglada to gazowal bys go??? |
Tak, bo bym jezdzil za mała kase a i tak mnie nie obchodzi to ze ktos mowi "do przerobionych aut lpg nie pasuje".
I tak jak rychu napisal ktos rzucil plota ze lpg "zabija" silnik i wiekszosc jest zdania ze gaz to zlo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pietras1990
Klubowicz
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:16, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
[quote="rychu"]nie kolego to Ty powinienes po odpaleniu czekać conajmniej minutę aż turbina dostanie odpowiednie smarowanie, a ja sobie spokojnie już jadę i po paru minutach gaz przełącza się sam :p
[quote="Pietras1990"] a i jeszcze jedno... lepiej brzmi V8 niz diesel, do póki nie dodasz ze jest w gazie. Cytat: |
przecież tu nie ma różnicy w dźwięku,
no a co przystoi to chyba też indywidualna sprawa, bo ty byś moze nie wsiadł do cayenne z LPG, a kto inny do hiszpańskij podróbki niemieskiego auta z klekoczącym silnikiem, ale mogę się mylić |
Nie chodzilo mi o dzwiek auta tylko o to jak ktos sie Ciebie zapyta co masz bod maska nie jasno napisalem ... a i widze ,ze Cie urazilem że juz zaczynasz obrazac moje auto czyli i mnie. Wytlumacz mi wiec co Cie tak zabolalo, ze uciekasz sie do tego typu wypowiedzi? poniewaz ja sie wyrazilem jasno jakie mam podejscie do gazu bez wspominania o Twoim aucie. A jesli chodzi o moje auto nie wiem co to znaczy hiszpanska podroba niemieckiego auta i prosze o rozwiniecie mysli, a to ze jezdze takim a nie innym autem spowoidowane jest tym ze mi sie podoba, i nie szukam poparcia dla TDI na forach, bo nie slyszalem zeby ktos sie smial z urzytkownikow diesli tak jak z LPG proponuje zakonczyc spor o tym, czym i kto jezdzi bo troszke kolego zbaczamy z tematu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J.G./Dolnośląskie
|
Wysłany: Pią 15:37, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
chciałem tylko zwrócić uwagę, że nie powinienes nikomu mówić co wypada a co nie wypada bo to każdego sprawa osobista tak jak to jakie auto posiada.
myślę, że jak ktoś ma V8 to już wbija w to co kto mysli o LPG w jego aucie
i nie mamy co się tu przepraszać bo ani Ty nie uraziłeś mnie ani ja nie chciałem Ciebie mimo, że faktycznie mogłem przesadzić z opinią o Twoim samochodzie.
Wg. mnie jak ktoś ma V8 LPG w nowej S to świadczy tylko o tym, że nie wyrzuca pieniędzy i orientuje się o co kaman, w tańszych autach jest to oszczędnosć bez żadnego wpływu na żywotność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wieczor
Klubowicz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:53, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
Piotrek, a slyszales tekst: "diesel engines is for senior citzen" czy jakos tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wieczor dnia Pią 15:54, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pietras1990
Klubowicz
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 16:08, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
No ale widzialem gorsze na hondzie jak jechalem do Przemysla. "TDI jest dla dziadkow" ale olalem to bo napis byl na hondzie civic ktora byla optycznie zmodyfikowana za pomoca materialu z ktorego robi sie bluzy polarowe i mial tłumik z diodami nie obrazam HONDY!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 16:41, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
To grubo Bo jedno i drugie znaczy to samo Tylko, że z błędami jest na górze
Cytat: | optycznie zmodyfikowana za pomoca materialu z ktorego robi sie bluzy polarowe i mial tłumik z diodami | hahahaha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartek
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:13, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
sadoo masz rację, głupia odpowiedź z mojej strony. cofam słowa odnośnie mocy bo to nie jest żadna zmienna odnośnie typu zasilania silnika
Panowie świetna dyskusja się nam tutaj wywiązała.
podtrzymuję swoje zdanie nt LPG w dużych pojemnościach lub doładowanych ... dla mnie taka operacja mija się z celem... argument? bo np. fabryka nie proponuje w swej palecie alternatywnego typu zasilania (cały czas piszę o mocnych benzynach)
a diesle? moim zdaniem mają potencjał. i to spory. ale ON kontra Pb w kwestii kosztów eksploatacji na korzyść wypada jednak benzynka....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bartek dnia Sob 19:57, 09 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
huczu
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk
|
Wysłany: Nie 0:45, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
Ja jakoś się boje tego gazu że mi coś tam wybuchnie :p Jeżeli instalacja jest dobra to jestem na tak :]
Póki co Golf mój zjada 11-13litrów na 100km, ale jestem twardy i nie dam mu gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jeleń
Forumowicz
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 13:59, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
Tak se czytam i myślę - skrobnę coś swojego.
Moje wozidło - Gulf MK III 1.8 LPG. Moje już chyba ósme auto ale pierwsze z gazem.
Autem tym na gazie osobiście zrobiłem 40 tys km w niecałe 2 lata.
Usterki wywołane przez gaz = 0
Usterki w komorze silnika = cewka zapłonowa ( jak wiemy newralgiczny punkt MK III w benzynie) i przestawiony rozrząd ( z mojej winy ) bez kolizji na szczęście.
To wszystko. Przebieg golfa to niecałe 300 tys km i końca nie widać - z silnikiem kompletnie nic się nie dzieje.
A na koniec mała anegdotka;
Jadę z grupką znajomych na urlop ( 4 osoby). Tak się składa że każdy z nich ma auto nowsze i bez mała bardziej komfortowe niż mój trzęsący się na każdej dziurze gulf.
Jedziemy nad morze - razem 1100 km.
Jedziemy czym? Golfem bo tylko on ma LPG i tylko w ten sposób koszt przejazdu w obie strony zamknie się w kwocie 60 zł od osoby. Średnie spalanie gazu - 8,3 l ( 4 osoby + około 50 kg bagaży).
Nikt się ze mnie nie śmieje - wszyscy są zadowoleni że kasę zamiast do baku wlejemy w gardełka.
Ja się pytam - czy tym wszystkim przeciwnikom, LPG coś zrobiło?
Wybuchająca butla zęby wybiła? Ktoś się otruł gazem?
No nie kumam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Przemek
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JGA
|
Wysłany: Czw 8:13, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
Cytat: | Nikt się ze mnie nie śmieje - wszyscy są zadowoleni że kasę zamiast do baku wlejemy w gardełka.
Ja się pytam - czy tym wszystkim przeciwnikom, LPG coś zrobiło?
Wybuchająca butla zęby wybiła? Ktoś się otruł gazem?
No nie kumam. |
Dobrze powiedziane kolego, mam tak samo. Jak gdzieś jechać, to może Przemka autem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Czw 8:14, 21 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 11:35, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
Jeleń, VW to najlepszy współpracownik instalacji gazowych chyba Wraz z Mercedesem (?) ..mówię tu o starszych samochodach bo nie wiem jak z nowszymi
Miałem dwa samochody na gaz. Golfa i Seja. Golfa latał idealnie, zero problemów, a nastukane w kilka miechów 20tys. Sej jeździć, jeździł, ale po sprzedaży, w rękach Osko zaczął podobno ostro wariować, a kilometrów też tłukłem nim dużo.
Nie przeszkadza mi, ze ten ma, a ten nie ma. Są auta, do których gaz mi pasuje, są takie, w których instalacja jest czystą profanacją. Osobiście nigdy już gazu nie kupię, ani nie założę. Pomimo ogromnej oszczędności, nie lubię i kropka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
duniec
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Pią 12:01, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
moja astra u poprzedniego wlasciciela stracila pierscienie przez lpg...
a dlaczego?
bo na lpg nie ma odcięcia i kręcił go do 8 tys z hakiem... gdzie na benie ma odcinke przy 6800 jakos
dlatego da sie na lpg zajechac szybciej auto (np tez odpalajac na gazie, ktory na zimnym silniku wybucha w komorze)
ale uzytkowanie lpg z glowa jest w 100% bezpieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|