Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 14:36, 05 Gru 2010 Temat postu: Civic Shuttle |
|
Patrzycie "Civic" i założyciel tematu "Madd".
"Coś tu nie gra!"
No właśnie, ale nie mogłem tego tu nie pokazać. W internecie spotkałem się do tej pory z niewieloma Hondami, które naprawde zrobiły na mnie wrażenie (na żywo już w ogóle). Ta, jest jedną z nich!
Cytat: | Fura jest stara, japońska, brzydka i bardzo szybka. Nie jest to może projekt nowatorski, bo kilka lat temu nasze polskie VTG zrobiło męskiego Civica Shuttle, ale z Civikiem Bisimoto związana jest fajna historia. Najpierw jednak kilka słów o samym tunerze.
Bisi Ezerioha jest zwariowanym Nigeryjczykiem mieszkającym w USA, który lubi tuning i Hondy. Zasłynął przygotowaną do dragu Hondą Insight pierwszej generacji, z której wywalił cuchnący napęd hybrydowy i wsadził męski silnik serii F bez VTEC-a i na dwóch gaźnikach, co zaowocowało czasami przejazdów poniżej dziesięciu sekund. Grubo. link
Tak naprawdę ten Civic Shuttle powstał ze złości. Gdy w zeszłym roku amerykański magazyn tuningowy ogłosił konkurs na najlepsze auto z podłubanym silnikiem w wersji “street-legal”, wszyscy wielcy tunerzy zgłosili do konkursu fury z turbodoładowaniem, oprócz Bisiego, który znów zdłubał hondowską F-serię bez turba. W atmosferycznej wersji silnik osiągał 360 KM z pojemności 2,2 litra. Auto wzięło udział w konkursie, ale nie wygrało. Podczas ceremonii wręczenia nagród jeden z tunerów spytał Bisiego, czemu nie zrobił auta z turbo. Bisi odpowiedział, że chciał zrobić silnik, który odwołuje się do najlepszych tradycji tuningu, kręci się wysoko, a swoją moc czerpie z rozwiązań inżynierskich, a nie z dużego nadciśnienia w kolektorze. Na co dostał złośliwą odpowiedź “pewnie inaczej nie umiałeś”. No i się lekko wnerwił.
Skutek: silnik D16Z6 SOHC + turbo = 724 KM. To nie jest pomyłka – ten Civic ma siedemset dwadzieścia cztery konie mechaniczne. Jedyne modyfikacje z zewnątrz to klatka typu roll-bar, gleba i fela. Kabina jest całkowicie seryjna, nawet kierownica pozostała taka sama jak 20 lat temu. Czaicie to? Siedemset dwadzieścia cztery konie w tej budzie. Na dobrej oponie auto… i tak miele na każdym biegu. Ale Bisi udowodnił że potrafi. |
(c)Speedhunters & zlomnik.pl
Jak Wam sie podoba ? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tolek
Klubowicz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z narnii
|
Wysłany: Nie 18:45, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Wymiata! Chciałbym taką, świetnie wygląda ten "kombiaczek" na glebie i z tym potężnym IC. Szkoda, że bym się nią zabił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Offczar
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 18:55, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
wynik brzmi fajnie, ale ciekawe na jakim paliwie i jakiego laga ma ta turbawka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tolek
Klubowicz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z narnii
|
Wysłany: Nie 23:09, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
No właśnie. Włożyć zwykłe, małe turbo z małym lagiem i byłaby perfekcyjna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Offczar
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 0:03, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
no na daily drivera sie pewnie nie nadaje... na codzień jakies h22 turbo ca. 350 hp i tez by bylo pieknie ale na autko pokazowe musza byc walące w oczy cyferki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maras
Klubowicz
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:47, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
projekt fajny,doinwestowany dość mocno, ale zupełnie nie praktyczny, w sam raz na pokazówke,ale nie do codziennej jazdy:D w dodatku lata na metanolu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadoo
Klubowicz
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: spod samiuśkich...
|
Wysłany: Wto 2:46, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Jak dla mnie to najgorszy.
mógłby i mieć tyle koni co obwód kuli ziemskiej w kilometrach i doinwestowane równowartością dziennych obrotów szejka Khalifa bin Zayed Al Nahyan'a, to auto jest obleśne. Takie większe Tico, to tak jakby z Tica zrobić przecinaka. z gówna bata nie ukręcisz.
takie moje zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieczor
Klubowicz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 10:42, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Mnie się samochodzik podoba
Mógłbym takim dupsko wozić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sadoo
Klubowicz
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: spod samiuśkich...
|
Wysłany: Wto 14:38, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Wieczór i to jest własnie piękne w tym sporcie
Jednemu się podoba tak a innemu inaczej, przez co coraz mniej nudy na światowej scenie tjuninku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kepa416
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlęcin
|
Wysłany: Wto 15:25, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
I to jest fajne że takie oryginalne auta są przerabiane i wyglądają mega
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|