Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dudi
Klubowicz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 14:01, 07 Lut 2014 Temat postu: Zawieszenie gwintowane |
|
Czy ktoś z Was miał bądź może ma gwint firmy TA TECHINX albo MTS TECHINK, jak to się sprawuje, czy warto w to w ogóle zainwestować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wieczor
Klubowicz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 14:05, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
W sumie to niby dobry stosunek jakość-cena.
Sam chyba taki coś wciągnę, bo u koleżki w mk3 to nawet nieźle się sprawuje, ale np. jak miałem to w leciutkiej Jettie to było lekko twardawo
Wiec komfort zależy chyba od masy pojazdu, a tak do bujania się to jest nawet niezle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dudi
Klubowicz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:21, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
no cena jest dosyć przystępna, i jest dosyć spora różnica między innymi lepszymi firmami do mojego auta dlatego się zastanawiałem jak to się sprawuje...
jak na razie mam same sprężyny Eibacha, ale nie dały takiego efektu jaki bym chciał więc muszę zainwestować w jakiś gwint.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wieczor
Klubowicz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:37, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
No ja póki co też latam na kicie Eibacha, i chyba przy najbliższej okazji przeskoczę na TA lub MTS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Offczar
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:11, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
Te gwinty to typowy low - budget. Wszyscy mówią, że to gówno, ale pół polski dumnie lata na glebie i wytrąca plomby z zębów na dziurach i większość właśnie na tym śmiga. Jakościowo nie ma co się martwić, w końcu gwarancja jest, a nie jest to na tyle drogie, żeby płakać jak się 2 lata później wyleje amor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dudi
Klubowicz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 17:47, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za info, myślę że się skuszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Klubowicz
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:17, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
No ja też się zastanawiam jak to będzie się sprawować w e46 i czy warto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 23:48, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
Latałem na kicie MTS i na gwincie TA-Technix. Oba zawieszenia u mnie były nowe, więc ciężko mi powiedzieć co sie dzieje po ich dłuższym użytkowaniu, ale jeśli ktoś nie ma zamiaru robić ze swojego auta "niewiadomoczego", a w/w pojazd nie jest wart "mylyonzuotyh" to uważam, że taki zawias jest jak najbardziej w porządku.
Są plusy - na największym gównie schodzi się najniżej, poza tym cena tego zawieszenia jest śmieszna Każdy zawias ma 2 lata gwarancji, z której i tak pewnie nikt nie skorzysta, więc W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH jestem na tak
Temat przenoszę do technicznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kepa416
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 703
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlęcin
|
Wysłany: Czw 3:41, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
Ja dodam od Siebie na przykładzie zawiasy MTS do Civic'a. Ponoć wyszły 4 wersje bo było problemów ze stukaniem i pukaniem, gwint nie schodzi jakoś super nisko a nawet jak jest na dole to tak czy siak nie pracuje tylko dobija. Ludzie gwintują lagę zmieniają sprężyny itp. Po zimie potrafi się rozsypać do takiego stopnia że nie da się go ruszyć bądź. Widziałem też takie po przebiegu 5-6 kkm które dało się gołymi rękoma uginać.
Z dobrych rzeczy na pewno cena, przy zakupach grupowych można zejść poniżej 100-150 zł niż ta cena na stronie. tak czy inaczej powiedzmy za 800 zł ciężko kupić normalne 4 amortyzatory i sprężyny więc wersja tania. Ponoć do śmigania po mieście daje radę ale tor czy inne zabawy raczej niepolecany. Chociaż za 2 mts zaczyna się dopiero podobna połka np AP więc rachunek prosty z czego AP nie jest również pozbawione wad a budowa wygląda tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|