Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:36, 06 Lut 2009 Temat postu: Swap w 126 |
|
Temat warty pociągnięcia tutaj. .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Madd dnia Wto 12:57, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Pią 22:06, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
No to sprawa wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
wchodząc pod "800ccm" jest wszystko opisane dokładnie zdaje mi się. Problem jest z dostępnością części używanych do 1600cmm. Trza by było znaleść tokarza i człowieka od spawania aluminium aby wzmocnić blok. Trzeba się mniej więcej orientować w silnikach aby to złożyć do kupy. Fajna sprawa jeśli chodzi o policję i przeglądy, gdyż silnik wygląda tak samo jak maluchowski. Rozebrałem już nawet silnik od malucha, ale projekt staną z powodu braku czasu i funduszy. Może kiedyś...
Zapomniałem dodać że na włoskich stronach są gotowe zestawy do zwiększenia pojemności maluchów do właśnie 800ccm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez crawcu dnia Pią 22:07, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Klubowicz
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 22:30, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
ciekawy patent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 2:27, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
Nie lubie strony deniora i innych tego typu. nie potrafie sie niczego z nich dowiedzieć. wole poczytac z profesjonalnych poradników dot. danej sprawy/modyfikacji.. jakos sie nie moge przekonac do takich 'autorskich'
Crawcu, ile mocy osiągnie taka 800'ka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Sob 13:46, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
Przy prawidłowym wykonaniu bez innych modyfikacji ponad 30 km. A cena to myślę że na używanych częściach to by była niewielka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 14:09, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
Cytat: | Przy prawidłowym wykonaniu bez innych modyfikacji ponad 30 km. | Ja bym sie w to nie pakował - nie dośc, że zmiany w dowodzie niepotrzebne, to koszt większy... a lepiej pod świateł ruszyc Maluchem 30-paru-konnym z silnikiem Malucha niż po Swapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:25, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
Popieram madda tyle zachodu zeby uzyskać pare kucy więcej... Nie wiem czy jest co tym bardziej mówisz tu o spawaniu alu etc, a spawanie alu bardzo drogie. Lepiej juz seryjny silnik na innym wałku zrobić. Tyle, że na moje oko taki wydłubany silnik sporo może palić. Kumplowi 650 bardzo dłubanej na kajtkach 20l/100km pali.... No 7-8 przy muskaniu gazu moze palic, ale czy takie coś do tego jest? Więc... Nie wiem czy nie lepiej w 900ccm się ładować podobny efekt a nawet lepszy i myślę że przy podobnych kosztach. No tyle że wtedy dochodzi właśnie przeglad rozszerzony/rzeczoznawca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jgkrzycho dnia Sob 18:29, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:35, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
Ale chodzi o to - 800ccm nie opłacalne, bo można za podobne siano (mniejsze może nawet) podłubac 652ccm.
No własnie... ale: będzie duuuuuużo paliła (niektóre powyżej 20 potrafią wypić), więc pytanie, czy nie lepiej sie wziąc, za 900ccm? Mocy więcej, a spalanie mniejsze - kusi, to prawda... ale: koszta zrobienia 1.2l (czyli o wiele większej mocy) są niewiele większe, więc z tej strony 903ccm sie nie opłaca pakować
Choć swojego czasu, gdy miałem więcej gotówki sam sie zastanawiałem nad 903ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 20:04, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
Madd czy ja wiem czy niewiele większe? silnik z 900 nie kosztuje 1000zl jak 1,2 bo zapewne oczywiscie mówimy o fiatowskim 1,2. Np 900 dużo łatwiej zarejestrować itp z reszta nie istotne. Co by nie było ja jak się brałem za swapa to nie chciałem się brac za 900 (mimo że pare osób mi proponowało, bo nie wierzyło że 1,2 będzie jeździć), bo wiedziałem że będzie tez bardzo dużo roboty, tyle że wszystkie flansze i łapy gotowe można kupić, ale czy 20koni więcej zrobi z malca jakiś pocisk? Zrobi autko do dynamiczniejszej jazdy niż seria i to tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Klubowicz
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 21:07, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
jak dla mnie to nie ma sensu jednak...wolałbym wsadzic wiecej kasy i miec to 1.2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Nie 14:56, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
Nie wiem jak wam wytłumaczyć, że nie każdy chce mieć swapa. Ja chce mieć samochód troszku mocniejszy ale na bloku i duperelach malucha. Wiem że jest to nieopłacalne i w ogóle zostaje w blokach przy porównywaniu ze swapami, ale ja tak chce i koniec Nie potrafię wytłumaczyć dlaczego 800cmm a nie swap... To jest moje zdanie, moje pieniądze, mój bolec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 15:52, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
Moim zdaniem to kwestia pieniędzy. Mało kto ma na to, żeby wyje... 7 tys na zbudowanie 1.2l np. tyle
Jeżeli miałbym ich naprawdę za dużo, to zrobiłbym sobie 1.2l, a potem myślał o jakichś 800'kach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Nie 17:52, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
Mając 1,2 po co robić 800? A co do pieniędzy wydaje mi się, że zbudowanie 800ccm będzie tańsze niż zbudowanie swapa. Robiąc 800 robi się tylko silnik a do swapa dochodzą inne rzeczy takie jak łapy flansze itp. Kończąc temat jestem za 800 i nie wmówicie mi innego zdania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Klubowicz
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 18:32, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
Kto co lubi skoro Crawcu lubi miec dwa gary pod "maska" to nic mu nie zrobimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tolek
Klubowicz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z narnii
|
Wysłany: Nie 20:06, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
Ja bym chciał taką 800tkę chociażby dla samego brzmienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|