Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Śro 0:15, 21 Sty 2009 Temat postu: Gleba w 126p |
|
Miło mi, że jestem pierwszy No to tak jak w temacie, co polecacie, znacie morze jakiegoś kowala, bo ten jest u mnie na wiosce odpada. Nie chce jakieś gleby extremalnej ale taką przyzwoitą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rafik_Subaru
Forumowicz
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków /k. Jeleniej Góry
|
Wysłany: Śro 0:21, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
Wydaje mi się że po zglebieniu odpanie możliwosc jazdy na 13"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 0:32, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
Crawcu nie wiem, na której wiosce mieszkasz, ale z tego co mi wiadome to tylko kowal w siedlęcinie jest. A co do tego co Rafał napisał to spokojnie wejdą 13 i to na ekstremalnej glebie . Oczywiście to już jakieś niższe profile muszą być. Najlepiej poprostu założyc 175/50/13 czy 165/55/13, też dużo przy większej glebie do rzeczy może mieć osadzenie felgi. Jeśli chodzi o tył to najłatwiej 1/2 spręzyny z poloneza trucka. Ew seryjne nowe u kowala sklepać to jeszcze twardsze będą. Co do resora to lepiej dołożyć jedno pióro do resora przy klepaniu jego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jgkrzycho dnia Śro 0:41, 21 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Śro 0:38, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
Ja mam 145/70/r13 i średnica jest taka sama jak na 12 standardowych. Z Miłkowa jestem zapomniałem napisać w profilu. Ale tam zrobią wszystko tzn. resor i sprężynki? A nie wiesz jaka kwota mniej więcej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 1:26, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
Cytat: | Wydaje mi się że po zglebieniu odpanie możliwosc jazdy na 13" | Można spokojnie jeździć na 13".
Cytat: | spokojnie wejdą 13 i to na ekstremalnej glebie | Niestety, nie masz racji. Na extremalnej glebie (taką jak ma Młody w Maluchu) nie pojeździsz na 13 na profilu
[quote]165/55/13[/quote
A 175/50 owszem, dadzą rade, ale nie obejdzie sie bez wyciągania nadkol wewnętrznych z przodu.
Crawcu... jeżeli interesuje Cie widoczna(lecz nie hardcore'owa ) gleba polecam na tył springi ścięte o 3/4 zwoja, a na przód resor klepany na ok.7-8 cm + dodatkowe pióro i obcięte końcówki dobijaków ( ja będe tak chyba robił u siebie... )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michalczi
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Flensburg/Jelenia Góra/Kostrzyca
|
Wysłany: Śro 7:29, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
a ja bym walil na glebe ile tylko mozna:D bo maluszek na glebie to bajer mmmmmm Crawcu nie daj sie wal go na ziemie zrobisz sobie sanki bedzie dobrze jakas blaszka pod silniczek i jazdaaa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Offczar
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 11:37, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
maluch jest krotki, takze z duza gleba nie ma problemu w eksploatacji gleeeeeeba! a co do kosztow to kiedys sie orientowalem w sprawie polda i kosmiczne sumy to nie byly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 13:12, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
Madd dodałem, że wszystko zależy od osadzenia felg . Wyższa gleba to pozytyw się robi więc lacze też się chowają do nadkoli. No ale nie ważne a co do 165/55 i 175/55 to ta druga jest około 1cm niższa... No ale nie o tym temat. Co do kosztów to się dowiadywałem i chyba za sprężyny 40zł/kpl a resor coś więcej z 60 czy 80. 100% nie jestem pewny, bo to kumpel mi mówił, najlepiej tam zadzwonić. No i też na nowych częsciach robić. Tak czy owak jak zrobisz to się pochwal . A i nie wiem jaką glebę ma młody w maluchu, więc nie wiem o czym mówisz .
btw. tutaj widać, że gleba może być całkiem spora i kółka się chowają przy et18 i na kapciach 175/50 bez żadnego rozklepywania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jgkrzycho dnia Śro 13:31, 21 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
crawcu
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłków
|
Wysłany: Śro 15:52, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
Czekam teraz na trochę wolnego czasu i przypływ gotówki i się biorę za to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madd
Administrator-Klubowicz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 0:07, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
Cytat: | Wyższa gleba to pozytyw się robi |
Negatyw jak już
Cytat: | maluch jest krotki, takze z duza gleba nie ma problemu w eksploatacji |
nie masz racji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 0:23, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
A mój błąd, oczywiście o negatyw mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rekin
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 6:21, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
Madd napisał: | ... jeżeli interesuje Cie widoczna(lecz nie hardcore'owa ) gleba polecam na tył springi ścięte o 3/4 zwoja, a na przód resor klepany na ok.7-8 cm + dodatkowe pióro i obcięte końcówki dobijaków |
Pzepis na idealną glebę Raz że nie będzie efektu 'taczki z gównem', dwa karoseria nie dostanie tak po dupie a trzy, będzie ładnie elegancko siedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moominek
Forumowicz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 7:37, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
Potwierdzam powyższą odpowiedz choć sam zawsze obcinam 1 cały zwój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rekin
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:11, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
Obecnie też mam ścięte o 1 zwój, jednakże z racji swapa i cięższego silnika będe musiał zastosować springi z Poldka trucka. Są dużo sztywniejsze I nie trzeba stosować gum usztywniajacych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtas
Forumowicz
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJE
|
Wysłany: Wto 23:47, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
'gumy' to zło ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|